Prep chráni Vašu pokožku už od roku 1860

Aj po mnohých rokoch si krém Prep stále zachováva svoju zázračnú receptúru a jedinečnú vôňu, pre ktoré si ho zamilovali milióny ľudí po celom svete. Vďaka rokmi overenej kvalite, Prep dodnes ponúka skutočné blahodárne účinky pre vašu pokožku. Namiesto množstva kozmetických prípravkov Vám postačí jediný, zato skutočne účinný krém Prep 

 La storia di Prep 

- 1918 -
Osudové stretnutie

Počas prvej svetovej vojny sa Mark Allen dostal na front do Európy, kde sa zoznámil s talianskym vojakom Italom Rusticim. Stali sa z nich nerozluční spolubojovníci a priatelia. Italo si pri holení všimol, že Mark používa prípravok, ktorý nepoznal. Bol to PREP. Rustici bol krémom, ktorý si Allen priniesol z USA, fascinovaný a zamiloval si ho natoľko, že sa stali obchodnými partnermi.

-  1935 -
Odvážne plány

Krém PREP sa stal veľmi rýchlo najobľúbenejším kozmetickým prípravkom v talianskych domácnostiach. Počas autoritárskeho režimu v 30.rokoch bol dovoz hotových výrobkov z Ameriky zablokovaný. Po kréme bol však taký dopyt, že vznikla spoločnosť SIRENA-MILANO, ktorá PREP začala vyrábať priamo v Taliansku. Napriek ťažkostiam s dodávkami surovín, sa spoločnosti SIRENA podarilo zachovať originálnu receptúru.

- 1955 -  
Vietor v plachtách

V priebehu 50. rokov získaval PREP popularitu, ktorá predčila aj predvojnové obdobie.  Pre svoju špeciálnu nemastnú konzistenciu a ochranné účinky sa stal veľmi obľúbený u športovcov. V rokoch 1955-1956 bol PREP hlavným sponzorom prestížnych pretekov plachetníc - Regata Rimini a Cattolica.

- 1967 -  
V pelotóne

Od uvedenia krému na trh, uplynulo už viac ako 100 rokov avšak značka sa vôbec necítila stará. Práve naopak, vďaka kvalite sa stala úspešná a nestarnúca. Svoju energiu a dravosť pretavila aj do sponzorovania 50. a 51. ročníka jednych z  najslávnejších cyklistických pretekov Giro d’Italia.

- 1980 -
Nová produktová línia

Rodina produktov Prep sa rozšírila o nové línie, špeciálne o produkty na holenie. K úspešným krémom tak pribudli pena, krém a mydlo na holenie či balzam po holení. Z Prep sa stala etablovaná a tradičná kozmetická značka s bohatou históriou. Zároveň s rozširovaním výroby prichádzala aj expanzia. Značka Prep sa tak okrem tradičných drogérií predáva aj vo veľkých supermarketoch.

 - 1860 - 
Zrodila sa legenda

V roku 1860 si lekár Mark Allen v americkom Detroite zaumienil, že vyvinie liečivý prípravok ktorý nebude mastiť a zaťažovať pokožku, ale zároveň ju bude hydratovať, upokojovať a chrániť pred podráždením. V roku 1866, si dal patentovať krém PREP, ktorý sa vyznačoval jedinečnou a originálnou receptúrou. Založil firmu MARK ALLEN Co., ktorá začala s výrobou a distibúciou krému po celom USA.

 - 1929 -  
Cestou necestou

V USA bol krém PREP veľmi žiadaný, rýchlo si získaval popularitu a ľudia ho začali nazývať „zázračný krém doktora Allena“.  V mnohých rodinách sa udomácnil ako denný krém, krém na holenie, balzam po holení, krém proti popáleninám, uštipnutiu hmyzom, migréne, popraskanej koži, unaveným nohám a mozoľom. Nadišiel čas expandovať do sveta. Rustici založil spoločnosť ITALO RUSTICI Inc,, ktorá sa stala výhradným dovozcom krému PREP do Talianska.

 - 1948 -  
Stále v pamäti

Vojnou zruinované hospodárstvo a finančná kríza sa negatívne odzrkadlili aj na kondícii spoločnosti SIRENA-MILANO, hrozilo zastavenie výroby a bankrot. Po vojne sa však začal predaj krému rýchlo obnovovať. Ľudia na svoj obľúbený „Miracolo crema medicata - zázračný liečivý krém“ nezabudli. 

- 1960 -
Novinka pre dámy

Predaj rýchlo rástol a PREP sa úspešne etabloval na medzinárodných trhoch naprieč Európou a Amerikou. Na základe pozitívnych výsledkov sa v talianskej centrále rozhodlo o vývoji nového produktu. V júni 1960 bola na trh uvedená novinka, Krém pre dámy PREP for Ladies.

- 1970 - 
Prep - rodinný krém

 PREP nepotreboval masívne reklamné kampane. Skúsenosti s ním sa rýchlo šírili, odovzdávali sa ústne z priateľa na priateľa, z rodiny do rodiny. Obľúbenosť si získal hlavne vďaka svojim účinkom. Celé generácie ho používali ako všeliek na mnohé kožné problémy. To všetko malo vplyv na to, že už v priebehu 70. rokov sa stal jedným najpopulárnejších rodinných krémov  v Taliansku.

 - 2008 -  
Krok do budúcnosti

V roku 2008 sa začína písať nová kapitola značky Prep, ktorá sa pričlenením do inovatívneho kozmetického koncernu Coswell vydala sa novú cestu znovuobjavenia tradície a modernosti. Spoločnosť Coswell vedie značku s rovnako vysokými nárokmi na kvalitu úspešne ďalej. Nezameniteľná vôňa a originálna receptúra výrobkov tzv. The Original Formula bola zachovaná a rozmaznáva vás dodnes. Laboratória spoločnosti tiež rozšírili svoju produktovú líniu, a tak okrem tradičného krému sú dnes pod značkou Prep k dispozícii aj dezodoranty, krémy na ruky, olej na pleť a telo či kozmetika pre mužov PREP for Men.

 La storia di Prep 

- 1860 -  
Zrodila sa legenda

V roku 1860 si lekár Mark Allen v americkom Detroite zaumienil, že vyvinie liečivý prípravok ktorý nebude mastiť a zaťažovať pokožku, ale zároveň ju bude hydratovať, upokojovať a chrániť pred podráždením. V roku 1866, si dal patentovať krém PREP, ktorý sa vyznačoval jedinečnou a originálnou receptúrou. Založil firmu MARK ALLEN Co., ktorá začala s výrobou a distibúciou krému po celom USA.

- 1918 -  
Osudové stretnutie

Počas prvej svetovej vojny sa Mark Allen dostal na front do Európy, kde sa zoznámil s talianskym vojakom Italom Rusticim. Stali sa z nich nerozluční spolubojovníci a priatelia. Italo si pri holení všimol, že Mark používa prípravok, ktorý nepoznal. Bol to PREP. Rustici bol krémom, ktorý si Allen priniesol z USA, fascinovaný a zamiloval si ho natoľko, že sa stali obchodnými partnermi.

 - 1929 -  
Cestou necestou

V USA bol krém PREP veľmi žiadaný, rýchlo si získaval popularitu a ľudia ho začali nazývať „zázračný krém doktora Allena“. V mnohých rodinách sa udomácnil ako denný krém, krém na holenie, balzam po holení, krém proti popáleninám, uštipnutiu hmyzom, migréne, popraskanej koži, unaveným nohám a mozoľom. Nadišiel čas expandovať do sveta. Rustici založil spoločnosť ITALO RUSTICI Inc,, ktorá sa stala výhradným dovozcom krému PREP do Talianska.

 - 1935 -  
Odvážne plány

Krém PREP sa stal veľmi rýchlo najobľúbenejším kozmetickým prípravkom v talianskych domácnostiach. Počas autoritárskeho režimu v 30.rokoch bol dovoz hotových výrobkov z Ameriky zablokovaný. Po kréme bol však taký dopyt, že vznikla spoločnosť SIRENA-MILANO, ktorá PREP začala vyrábať priamo v Taliansku. Napriek ťažkostiam s dodávkami surovín, sa spoločnosti SIRENA podarilo zachovať originálnu receptúru.

- 1948 -  
Stále v pamäti

Vojnou zruinované hospodárstvo a finančná kríza sa negatívne odzrkadlili aj na kondícii spoločnosti SIRENA-MILANO, hrozilo zastavenie výroby a bankrot. Po vojne sa však začal predaj krému rýchlo obnovovať. Ľudia na svoj obľúbený „Miracolo crema medicata - zázračný liečivý krém“ nezabudli.

- 1955 - 
Vietor v plachtách

V priebehu 50. rokov získaval PREP popularitu, ktorá predčila aj predvojnové obdobie. Pre svoju špeciálnu nemastnú konzistenciu a ochranné účinky sa stal veľmi obľúbený u športovcov. V rokoch 1955-1956 bol PREP hlavným sponzorom prestížnych pretekov plachetníc - Regata Rimini a Cattolica.

- 1960 -  
Novinka pre dámy

Predaj rýchlo rástol a PREP sa úspešne etabloval na medzinárodných trhoch naprieč Európou a Amerikou. Na základe pozitívnych výsledkov sa v talianskej centrále rozhodlo o vývoji nového produktu. V začiatku 60. rokov bola na trh uvedená novinka, Krém pre dámy PREP for Ladies.

- 1967 -  
V pelotóne

Od uvedenia krému na trh, uplynulo už viac ako 100 rokov avšak značka sa vôbec necítila stará. Práve naopak, vďaka kvalite sa stala úspešná a nestarnúca. Svoju energiu a dravosť pretavila aj do sponzorovania 50. a 51. ročníka jednych z najslávnejších cyklistických pretekov Giro d’Italia.

- 1970 -  
Prep - rodinný krém

PREP nepotreboval masívne reklamné kampane. Skúsenosti s ním sa rýchlo šírili, odovzdávali sa ústne z priateľa na priateľa, z rodiny do rodiny. Obľúbenosť si získal hlavne vďaka svojim účinkom. Celé generácie ho používali ako všeliek na mnohé kožné problémy. To všetko malo vplyv na to, že už v priebehu 70. rokov sa stal jedným najpopulárnejších rodinných krémov v Taliansku.

- 1980 -  
Nová produktová línia

Rodina produktov Prep sa rozšírila o nové línie, špeciálne o produkty na holenie. K úspešným krémom tak pribudli pena, krém a mydlo na holenie či balzam po holení. Z Prep sa stala etablovaná a tradičná kozmetická značka s bohatou históriou. Zároveň s rozširovaním výroby prichádzala aj expanzia. Značka Prep sa tak okrem tradičných drogérií predáva aj vo veľkých supermarketoch.

- 2008 -
Krok do budúcnosti

V roku 2008 sa začína písať nová kapitola značky Prep, ktorá sa pričlenením do inovatívneho kozmetického koncernu Coswell vydala sa novú cestu znovuobjavenia tradície a modernosti. Spoločnosť Coswell vedie značku s rovnako vysokými nárokmi na kvalitu úspešne ďalej. Nezameniteľná vôňa a originálna receptúra výrobkov tzv. The Original Formula bola zachovaná a rozmaznáva vás dodnes. Laboratória spoločnosti tiež rozšírili svoju produktovú líniu, a tak okrem tradičného krému sú dnes pod značkou Prep k dispozícii aj dezodoranty, krémy na ruky, olej na pleť a telo či kozmetika pre mužov PREP for Men.